Міжнародна корпоративна служба Library.ru
Віртуальна довідка — не тільки назва розділу нашого сайту, але й нова бібліотечна служба для користувачів.
Для чого потрібна така служба? Щоб допомогти Вам знайти інформацію через Интернет і в Интернет.
Чому на нашому сайті саме «Міжнародна корпоративна служба Library.ru ?
Тому, що "Міжнародна корпоративна служба Library.ru ” для ефективної
допомоги користувачам об’єднала віртуальні довідки 23 публічних бібліотек Росії, України і Казахстану. ЦБ ім.М.Л.Кропивницького входить до числа учасників проекту, повна назва якого – "Віртуальна довідково-інформаційна служба публічних бібліотек”.
Де розміщена служба?
На інформаційно-довідковому порталі Library.ru є спеціальний розділ "Віртуальна довідка"
Чи можуть українські користувачі задати своє запитання до Віртуальної довідки Library.ru?
Українські користувачі задають свої запитання до Віртуальної довідки Library.ru з самого початку відкриття служби в 2000 р.
Хто відповідає на запитання?
На Ваші запитання відповідають працівники організацій, які приймають участь в проекті "Віртуальна довідково-інформаційна служба публічних бібліотек”. Всі оператори служби пройшли спеціальну підготовку і одержали сертифікат, який дає їм право відповідати на запитання, що надходять до Віртуальної довідки.
З чого починати?
Щоб задати запитання, Вам необхідно зареєструватися на порталі Library.ru.
Виконані довідки можна переглянути і без реєстрації, заходячи в архів "гостя".
Докладна інструкція – на головній сторінці Віртуальної довідки Library.ru.
Як задати своє запитання?
Зайти в розділ нашого сайту "Задати запитання".
1. Ми залишаємо за собою право вилучати некоректні запитання і репліки і переміщувати запитання в більш відповідні рубрики.
2. Від одного відвідувача приймається тільки один запит в день. Кількість запитань, які надійшли від одного користувача протягом місяця, не повинна бути більше 4.
3. Якщо Ви одночасно відкрили декілька форм для відправлення запиту, відправити Ви зможете тільки одну.
4. Для того, щоб відіслати запит, у Вас є 30 хвилин на заповнення форми запиту. По закінченні цього часу Ви не зможете відіслати свій запит.
5. Якщо в Вашому зверненні буде декілька запитань, ми надамо відповідь лише на одне з них за власним міркуванням.
6. Запитання, пов'язані з наданням готових рефератів і творів, будуть розглядатися в останню чергу.
7. Ми не відповідаємо на запитання, які пов'язані з наданням інформації комерційного характеру (наприклад, про купівлю-продаж чого-небудь)
8. Ми не відповідаємо на запитання, які надіслані електронною поштою.
9. Ми не займаємося розв'язанням конкретних задач з фізики, хімії, математики, права і т.п. Також не будуть розглядатися питання, які містять прохання знайти матеріал для підготовки наукової праці (реферату, курсової, дипломної та ін.) за визначеною темою без вказівки конкретного запиту (подробиці FAQ )”.
11. Запитання повинно бути задано на російській чи англійській мовах. Пошук також ведеться по російсько-і англомовним ресурсам, можливість пошуку по україномовним ресурсам не виключається.
12. Загальна кількість запитань, які можуть задати наші відвідувачі протягом одного дня (за московським часом) ділиться на дві частини. Перша частина запитань може бути задана користувачами після 0:00, а друга частина – після 10:00.
Про що ще запитують Віртуальну довідку Library.ru
Дивіться FAQ "Запитання, які задають дуже часто"